Woohoo

Tänk vilken skillnad det kan vara från dag till dag.
Gårdagen kändes inte alls så bra, gick sådär på skolan, var trött, och tappade suget på praktisera.

Men, tog nya tag och fixade en bra planering och gjorde, vad jag tycker det var, en kick-ass lektion!! =P Det gick så otroligt bra, och jag kände mig riktigt duktig faktiskt. Barnen hade kul och var väldigt delaktiga. *En liten sten faller från hjärtat*

Så, nu när det bara är några timmar tills jag har helg- går jag med lättare steg och ett leende på ansiktet.
Bra avslut på skolveckan, och helgen verkar bli rätt mysig också! =)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Lena

ja, å tänk nästa helg!!!!

2008-11-28 @ 13:59:24
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: Peder & Linda

Jätteroligt Pernilla!! Keep up the good work.

Du har verkligen hittat rätt utbildning.

Många kramar från oss alla.

2008-11-28 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0