Utmanad.

Det blir man lite då och då, här och där.
Men nu spelar jag inte efter reglerna och utmanar vidare utan skriver bara lite onödigt babbel om mig själv som ni kanske inte vet.

JAG:

.... har ett ben som är kortare än det andra
.... saknar många fina personer
.... skrattar som en gris ibland. (och blir ständigt retad för det)
.... har en hund som är 1 1/2 år samt en katt som är 13 år
.... har 6 syskon + en låtsassyster
.... skriver dyster poesi
.... har sjungit på 2 bröllop, ett dop och en begravning samt vissa tillställningar
.... var en gång en riktig datanörd
.... tog körkortet 2004- har  nog aldrig varit mer stolt över mig själv
.... älskar sötsaker
.... dricker cola och äter på MAX flera gånger på en månad
.... har förlorat en bror
.... har en mamma som har en enorm styrka inom sig
.... har några änglar omkring mig som är helt underbara


Det var det!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0