Malå

Är i Malå nu, praktik tills på fredag- då åker jag tillbaka till Umeå igen.
Dessa tre dagar är det bara observationer och intervjuer, sen kommer jag tillbaka hit i mitten på november för en fyra veckors praktik. Då ska jag hålla i egna lektioner, lite nervöst faktiskt!

Ryggen min mår inte bra. Varit hos naprapaten 2 ggr och har nu fått veta att jag har ett ben som är några millimeter kortare än det andra. Och där är förklaringen till varför jag haft problem med ryggen i flera år. Så, nu får vi se vad jag kan göra för att bättra på det!

Känns konstigt att vara i Malå. Men såklart väldigt skönt att träffa mamma. Hon har det så fint och mysigt här, så det känns som hemma ändå!

Dock kommer det vara skumt att vara här i fyra veckor sen, och inte i Umeå. Men kan nog vara bra att få komma bort en stund och bara jobba, ägna tid till Laban och mamma.
Sen efter praktiken blir det jul i Umeå. Hoppas på en vit jul, men snön har ju inte funnits i mängder i Umeå de senaste åren direkt...

Hoppas ni mår bra!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det snöar här idag! :)

2008-11-06 @ 11:02:43
URL: http://lenajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0