Lång dag.

Febrig och snuvig. Något jag varit hela terminen känns det som. Men for ändå till skolan eftersom vi skulle ha redovisning, dock visar det sig att läraren är sjuk och vi bara behöver redovisa i seminariegrupperna.
Så jag kom rätt snabbt hem och la mig i sängen igen och såg min Shrektriologi. =P
Sen har jag tvättat och det tog all min kraft. Även slagit in lite julklappar. Men det känns bara jobbigt att göra, påminns bara om förra julen.

Så jag ska lägga mig framför tv:n igen med en kopp the och försöka koncentrera mig på att bli frisk!

- Vad händer
?

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är då för duktig, bra att du tog dej till skolan.Snart ses vi igen.

2008-11-10 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0