Jag är min egen största fiende.

Usch vad ont i magen jag fick idag före lektionen. De tidigare lektionerna har jag bara varit "vanlig" fröken, hjälpt under arbete med matteböckerna. Men idag var det en planerad lektion med arbete utan mattebok. Det gick OK, men inte så bra som jag hade önskat. Fick bra kritik och några tips att tänka på. Eftermiddagspasset gick bättre, hade "klocktema" med en pojkgrupp på 4 killar. En del var lite svåra att handskas med men jag var nöjd över hur jag skötte den lektionen och den gick ganska så enligt mina planeringar.

Imorgon har jag lektion direkt på morgonen, ska planera för den ikväll. Tänkte ha lektion om 7:ans talkompisar.

Usch, så glad att imorgon är sista dagen så jag får helg.

Oj vad jag ska sova då!! =)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Markus

För du sover ju så länge? ;)

2008-11-27 @ 18:44:10
Postat av: Pernilla

Ähm... Iblaaaaand! =)

2008-11-27 @ 18:45:32
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0