Känner mig duktig.

Oljat i kedjan på cykeln idag. Det behövdes. Ojoj. Tack Jacob för att du hjälpte mig visa hur jag skulle göra.
Tog på mig vindjacka så blev det en cykeltur med Laban, så han fick springa ordentligt. =)

Pysslat med grupparbetet. Går sisådär. En film klar, en nästan klar. Måste dessutom kolla lite på foldern, så jag har mitt att göra ikväll.

Ska ta mig en paus nu däremot, se Top Model reprisen. Missade ju att se det i onsdags då det blev spontanfestande på NH.
Så kan det gå.

Ah well, innan tv-tittandet börjat ska jag lyssna lite mer på Håkan. Han behövs idag.

Hej puss ses!


Kommentarer
Postat av: Jacob

Visade och visade. Vadå att du skall ta av locket, trycka uppe på flaskan och spruta oljan mot kedjan ;) Håkan är bra! Ha en bra kväll och lycka till med pluggandet! Kram

2008-05-18 @ 19:53:12
URL: http://jacobalm.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jacob: Inte lätt å vara tjej alltid, ibland kan man behöva hjälp med de allra lättaste sakerna.

Kram kram!

2008-05-18 @ 20:06:42
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0