Hemtentamen!

Efter några timmar av letande efter kurslitteratur och kurskamrater på skolan begav jag mig hem. Skolan innehöll dessutom ex 1 och ex 2. Vad är oddsen att stöta på dom båda på samma dag?

Nåväl.
Tanken var att jag skule börja plugga på en gång, men istället blev det en långpromenad med Laban och hans nya koppel. (Ja, han fick ett nytt idag, som funkar skitabra)
När jag kom hem så försökte jag städa bort lite på balkongen. Tog fönstrerna så man ser ut genom dom igen. =P
Hade även köpt blommor så nu är det riktigt somrigt där...

Efter det ställde jag mig och diskade. Det behövdes. Som vanligt.

Tog mig även tid att kamma Mia och Labans pälsar samt klippa deras klor.

Efter allt detta fanns ingen återvändo- hemtentan väntade.
Kändes jobbigt, men efter en timmas plugg nu har jag kommit igång riktigt bra. Fråga ett som kändes omöjlig är nu halvt klar, efter det är det bara två frågor kvar. Jag hoppas på att jag ska ha det mesta klart innan imorgon kväll då det är bartömning på NH. Det kan nog bli en kul kväll!

Nu ska jag återgå till pluggandet, för senare ikväll får jag nog besök av J som skall hjälpa mig med cykeln. kedjan har hoppat av. Min stackars gamla cykel.

Hej puss ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0