Pernilla + dator = KAOS

Flörtade till mig en dator på skolan, då min dator kollapsat. Hann använda den lånade datorn i ca 20 minuter, innan den blev skogstokig. Iväg och låna en annan dator- den funkar. Än så länge.

Så vill man nå mig är det nog säkrast på mobilen. Ett tips bara.

-Undrar om jag ska köpa mig en trisslott? Behöver pengar!!


" Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra
"



 


Kommentarer
Postat av: Jacob

Tycker jag känner igen texten, berg och dalvana :) Söt, lyssna på den, bra låt. kram

2008-03-17 @ 17:08:12
URL: http://jacobalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0