Trött

Ojoj, en lång dag har det varit. Men effektiv.
Har hunnit packa några kartonger, Tomas kom med några kartonger så jag kan packa mer imorgon. Goodiegood.
Tomas hjälpte mig även med att flytta garderoben. Tur det, för trots att vi var två så fick garderoben lite slängar, så den är inte riktigt hel. Men gubben som flyttar in får ju den gratis, så han får inte klaga. =P

Ikväll har jag gått på powerwalk med Laban och solat en snabbis, så nu ska jag duscha och sen göra mig lite fika. Blir tidig kväll så jag tar mig upp imorgon, möte kl.10.

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är superduktig gumman jag har också ordnat med en del saker jag har tuffat till mej en del

tur jag har mina underbara vänner, hoppas detsamma för dej fast mej har du ju Alltid kraaaam

2008-06-09 @ 21:52:17
Postat av: mamma

Du är superduktig Pernilla och klarar det mesta

jag har ordnat en hel del jag också och blivit mycket tuffare tack vare mina fina vänner och dej förstås skickar stora kramar till dej.I morgon är det examen så är jag bjuden på middag både på onsdag

och lördagkväll.

2008-06-09 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0