Schlager?

Ojojoj, lång sovmorgon. Men lyckades inte somna förrän vid 3 och vaknat vid ett flertal tillfällen under morgonen. Har bara inte orkat stiga upp.

Är lite mör i kroppen efter gårdgens träning- gym i en timma därefter volleyboll.
Inte så farligt ont som jag trodde att jag skulle ha dock.

Gårdagen var toppen, hade skitkul. Men, det försvann senare mot natten tyvärr. Nu står jag rådvill, vet inte riktigt vad jag ska göra. Tar mig tid till att fundera lite idag...

Nu ska jag ta mig lite thé och mackor, min hals gör ont igen och är det lite feber jag anar? Not good. Måste vara frisk så jag kan åka karusell och fara på Schlagerklubben med Jessie! =)

Hej puss ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0