Onsdagen är snart förbi.

Jag drar en lättnads suck. Förmiddagen var jobbig. Tårarna satt i halsen under hela besiktningen. Fy.

Sen fick jag torka tårarna och göra mig redo, skulle in till jobbet för delegering. på bussen hör jobbet av sig och berättar att det blivit inställt. Såklart.
Nåväl, fick lite tid över till shopping då. Otroligt vad lite shopping kan göra för humöret. Köpte lite verktyg. Har ju nästan inga... Köpte även skyddsfodral till datorn. Lite kläder. Kosta Boda ljuslyktor.

Sen hem. Middag. Längesedan jag åt ordentlig middag.
Nu har jag varit på cykeltur med Laban. Vi hämtade ett trevligt paket på posten. =)
Lägger upp bild sen...

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Oj vad du kommer köra marathon sen när du öppnat paketet :p

Blev det ett liknande skydd som jag har eller?



Kram

2008-06-11 @ 19:13:54
URL: http://jacobalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0