Juni

Oj, tiden går riktigt fort nu. Sitter ute på balkongen, det är så kvavt i luften nu. Hoppas bara att det inte kommer regn så den härliga värmen försvinner. Märkte idag att jag faktiskt fått lite färg! =)

Helgen har gått fort.
Som med allt. En bra helg. Eller ja, i stort sett iallafall. Laban har fått mycket aktivering i helgen, många lååååånga promenader och cykelturer. Känns gott i mitt hjärta att se honom må bra!

Gjorde klart tentan idag! Sköööönt! Känner mig rätt nöjd över den, så det borde ha gått bra tycker jag...

Nu känner jag att det börjar blåsa av något, det hänger i luften. Bäst att gå in innan det kan komma regn på min rosa dator. =P

Ha det gott!




"
I can't live, with or without you"

Kommentarer
Postat av: Jacob

Tack för ikväll och för promenaden. Det var mysigt! Lycka till på sista dagen i plugget! Kram

2008-06-01 @ 21:54:42
URL: http://jacobalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0