Tisdag

Så är man på jobbet. Mopeden fick ta mig dit då busstrejken fortfarande är ett faktum.
Lika lugnt som vanligt i början av mitt pass, då vilar man brukare så då finns tid för internet ett tag!

Dagarna går rätt sakta nu, vaknar alltid med en klump i magen!
Jag börjar försöka smälta allt som hänt mig de senaste månaderna, tar mer tid och krafter än vad jag trott...
Vissa dagar är det svårt att kunna le.

Men jag får iallafall rätt så mycket kärlek, av Laban. Mitt solsken! Dock är det lite svårt med alla piggelikottar som finns- missföstå mig rätt, dom är ursöta, men så tycker även Labanski. Min axel mår inte bra efter allt slitande! =P

Nåväl.
Adressändring, telefonflytt och bredbandsflytt går åt skogen alla tre! Är ganska less på det nu. Men innan augusti börjar hoppas jag att allt ska vara löst!

Hej puss ses!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har dom flyttat åt mej det gick så bra har

varit och skurat ut färdigt på furugatan och

det känns sköööönt du skulle se så fint jag har det på altan vi satt där och fika i går kväll.

Hoppas du får må bättre med tiden, Jag är så jätte tacksam för den hjälp jag fick av Peder och Rolf kramar från mamma.

2008-07-15 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0