Söndag.

Söndagar är som vanligt aldrig bra.
Men gick ut på powerwalk med Laban på förmiddagen, vi gick oss ordentligt trötta.
Tog en lång dusch och var så där extra noga med allt; raka benen, smörja in hela kroppen med bodylotion, lite pedikyr på fossingarna och faktiskt fixat lite frisyr. Även om det bara är på jobbet jag visar mig idag så mår man lite bättre när man ser bättre ut! =P

Har börjat jobba lite på solbrännan, så nu har jag faktiskt fått mig lite färg- men mer ska det bli. Så man ser somrig ut.
Snart är det Storsjöyran. Det ska bli kul, se Kent och Håkan! Weeeiii! =)
Mitt mål är att försöka få så mycket färg som möjligt innan dess!

Jobbar ikväll och imorgon kväll, sen lugnar det ner sig en stund med jobb. Skönt! Så i veckan jobbar jag måndag kväll, torsdag dag och fredag kväll. Tänkte passa på att träna och packa upp i lägenheten, för snart kommer ju tjejerna!

Hoppas ni alla mår bra!?
Jag kämpar på iallafall...

Hej puss ses!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va bra att du börjar få lite ordning i lägenheten då brukar det kännas bättre.Jag har också fått något så när ordning.Lägenheten är så trivsam och alla i huset har varit så trevliga med mej, har blivit inbjuden på kaffe till flera.Ska få följa Solveig till hennes stuga nån helg hon är så glad att vi har varann.Stora kramar

2008-07-20 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0