Nätlös.

Kommer nog vara utan internet i ca 2 veckor till. Blä.

Tacka gudarna för min SATC-box! =P
Vad skulle jag ha gjort utan den?

Kartong för kartong försvinner i lägenheten. Dock verkar jag ha problem med min vovve. Han har någon obalans i kroppen för håret bara faller av hans päls. Han tappar supermycket! Skulle behöva fara till veterinären med både honom och Mia- men då behöver jag bil. Och det är inte direkt så att jag har bil ofta numera... =(

Nåväl, får se om jag kan fixa det på något vis lite längre fram.
Nu ska jag nog försöka köpa mig något gott till ikväll, hoppas ni får en bra helg!

Hej puss ses!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan få låna min bil om du behöver? Jag använder den inte typ alls kommande 3 veckor, så att.. :) säg bara till isf, så ordnar vi det! kram

2008-07-11 @ 19:53:54
Postat av: Pernilla

Malin: Men vilken ängel du är! Jag slår en pling till veterinären och ser om jag kan få en tid, vore toppen! =) Kram!

2008-07-12 @ 13:36:27
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0