Mopeden min...

Varit på en tur med moppen idag, så nu vet jag vilken väg jag ska köra till jobbet. Lite nervöst..
Men tack vare Erik och Jacob så spinner moppen fint nu och skiner blankt och fint! =)
Har köpt och tankat upp den nu så det räcker ett tag...

Solen skiner idag, men jag oroar mig för regn till veckan.
Pga busstrejken måste jag köra moppen till jobbet, men om det regnar blir det inte kul. Sen vet jag itne hur jag ska lösa det på torsdag. Torsdagar jobbar jag dag, dvs 8.30-15.30, så då måste Laban med till jobbet. Hur fasen ska jag ta mig dit om det inte går bussar? =( Det är för långt för Laban att gå eller springa brevid cykel, så det är uteslutet. Får hoppas att jag kan byta pass!

Nu börjar min lång jobbvecka iaf. Jobbar måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. Tur jag är ledig onsdag iaf, så jag kan tvätta lite och packa upp i lägenheten i lugn och ro.

Ikväll ska jag njuta av ledigheten, kanske se film eller läsa min bok.
Farlini.

Hej puss ses!!

Kommentarer
Postat av: Lena

puss

2008-07-13 @ 18:41:47
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: mamma

puss och kram från mamma har pysslat i lägenheten

hela dagen och suttit p altan i solen jag trivs

så bra nu jag tycker faktiskt att jag är värd att få börja må lite bra efter det som varit.

2008-07-13 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0