Helgen, snart slut...

Fått iordning lite mer på rummet. I köket hänger nu gardiner...
Ser lite mindre deprimerande ut då!

Ikväll tror jag det ska bli film och äta onyttigt, det känns som en bra idé! =)

Måste ordna mig nytt bankkort nu när mitt försvann- såg det ganska fort så jag spärrade det!
Men det tar ju tyvärr en stund innan det nya kortet kommer...

Imorgon jobbar jag, kvällspass. Ganska lugnt att jobba kvällar, hoppas bara på fint väder, det är lite roligare att jobba då.

Fortfarande varken hemtelefon eller internet. Det tar tiiiiiid. Suck! Känner mig som borta från omvärlden...

Hej puss ses!

Kommentarer
Postat av: mamma

Har varit och fixat lite i nya lägenheten det känns så bra lägenheten är så fin med ny kyl o frys som avfrostar sig själv och så är dom fullstora

samt ny fläkt så det känns bara bra.Stor kram.

2008-07-06 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0