Polisdrama. Igen.

Så, inatt fick jag ringa till polisen igen om grannarna nedanför.  Nu har det varit så många gånger som det har varit problem så nu beslutade dom att skicka en patrull för att kolla upp det hela. Tydligen var det mycket i rullning i Umeå igår och de hade svårt att få loss en bil. Inom tjugo minuter var det dock en bil utanför och jag fick springa ner för att öppna ytterdörren och visa vägen. Polisen Erik var väldigt trevlig, den andra var fokuserad och allvarlig- han ställde sig framför mig så mannen i fråga inte skulle se mig. Tyvärr hann han se mig när polisen gick in i lägenheten, så det känns ju inte så bra.

Ah well, får bara se till att vara snabb i trappen så att jag undviker honom.

image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0