Matad med information!!

Oj, knappt haft tid för bloggen. Det är mycket nu. Full dag igår- mycket man skulle veta, lära sig och hitta.
Sen på kvällen var det skola för Laban. Åh, så duktig han var. Vi fick en massa bra tips, som han snappade upp på en gång! *stolt*

Imorse vaknade jag upp och var så trött, och ville inte alls stiga upp. Dock hade vi bara mellan 10-12 så jag tog mig iväg. Sen for jag ner till stan med två kurskamrater- Kristina och Moa. Hittade lite fint.

Nu ska jag äta i mig en sen lunch och börja ladda- för ikväll är det mer inspark.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Läna

Så kul! Det är du värd! pöss

2008-01-22 @ 15:20:50
Postat av: Pernilla

Läna: Ja, lite bra måste man ju få ha! :)

2008-01-22 @ 18:57:06
URL: http://nerpilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0