Flänsost och Konkelbär

VÄRLDENS VIDRIGASTE SAMBO?


Vi satt och åt våfflor, ser på Singing Bee.
I reklamen kommer ett reklaminslag om- analklåda.

J säger: "Undra varför man får analklåda?"
P: "Olika anledningar. Hemorrojder bland annat. Och eftersom karlar har en massa hår i rumpan kan det ju fastna lite bajs. Och det kliar"
J: "Som konkelbär?"
P:"Va?"
J: "Ja, konkelbär. Det vet du väl vad det är?"
P:" Huh??"
J: "Ja, bajset  som fastnar  i rumphåret bildar små bär. Typ."
P: "Uueewwwhhh! Va säger du????"
J: "Ja, men slå upp det."
P:" Men näää"
J: "Jo- googla det!!"

Sagt och gjort- bekräftat på susning. nu fick jag veta att konkelbär är precis som J förklarat. Fick även veta andra ord för detta samt vad det kallas på engelska: Dangling Day-hooies. Mycket onödigt vetande.

I samma veva frågar J om jag vet vad flänsost är! (?)
Jag som redan är äcklad bävar att svara på J:s fråga, men gör det ändå. Såklart.
Som svar fick jag denna förklaring.

Har ni fått nog av onödigt vetande?
Jag med!!!

Tur min sambo är söt, annars hade han sovit på soffan inatt. =P

Kommentarer
Postat av: Besserwisser

Jag fick också lära mig i tjugoårsåldern hur viktigt det är med underlivshygien, både hos flickor och pojkar. Kan inte nog mycket poängteras!

2008-01-14 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0