Varför torsdag?

Torsdagar är oftast riktigt dåliga dagar.
Idag kommer nog inte vika från mönstret.

Raggar inneboende till mitt blivande kollektiv för fullt. Dock vill man ju inte ta in vem som helst.

Idag skall det skrivas på IKT-uppgift. Tänkte få den klar innan helgen, så kan jag fokusera på tentan sen- hur nu jag ska kunna fokusera på skolan överhuvudtaget.


- Jag vet inte. Kanske jag flyr från verkligheten? Men jag måste nog få göra det om jag ska ta mig ur detta som en hel människa.



Kommentarer
Postat av: Lena

Du måste lägga allt åt sidan en stund när det gäller skolan. Den är din framtid, och den här utbildningen måste du ju ha! Problemen kommer att finnas kvar att grubbla på när du har pluggat
också. Tyvärr.

Bit ihop. Vi tänker på dig.

2008-02-21 @ 15:55:29
Postat av: Pernilla

Lena: Försöker. Svårt när man stöter på nya hinder bara..

2008-02-21 @ 16:26:22
URL: http://nerpilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0