Min blogg har nog varit lite tråkig.

Förlåt mina vänner.
Men det har varit mycket under en lång period- så det har varit svårt att hålla humöret uppe.

*27 februari går skilsmässan igenom. Tror inte jag förstått vad som hänt riktigt ännu.
* Kört flytt åt mamma. Hon bor nu i en tvåa. Det är mitt nya "hem"- mitt gamla finns inte mer.
*J börjar snart sitt examensjobb i Övik och inom några månader flyttar vi isär. Det betyder att jag då, för tillfället, står med en trea på 4900 :-.
 Någon som vill flytta in?
*Jag har hunnit vara sjuk och missat skola, och när jag varit på lektioner har jag knappt varit där ändå. Därför känns det lite jobbigt att jag har tenta 29 februari.

Dock är det inte bara tråkigt som hänt såklart.
Jag har haft en otroligt rolig och minnesvärd inspark. Hittat underbara vänner. Aktiviteter nästan hela veckan. Och att gå skola är otroligt skönt, trots all litteratur och uppgifter så är det så skönt att ha en "vardag" igen. Väntar på att få ordna med IKSU-kort snart- då ska det tränas och ätas. Gått ner 5 kilo på en vecka- INTE BRA!
Dock har jag hittat Tuck och 19 som kan peppa mig i vårat gemensamma mål! =)


Det är bra. Jag behöver bra människor, bra aktiviteter, bra tankar runt omkring mig.



Kommentarer
Postat av: J

Jag hoppas att jag också kan göra dig glad framöver när vi fått lite distans och gått vidare!

2008-02-19 @ 20:25:22
Postat av: Bimbo Boy

Fin blogg du har. :)
Hoppas att du mår bättre snart.
Kram.

2008-02-19 @ 20:32:07
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Jens

Men hejsan lille vän. Gud vilken fin blogg du har. Synd jag har finare. Men kul att vi båda tar fram våra prinsess-sidor. Ta hand om dig och kom ihåg att du alltid är välkommen hit på en kaffe och Kräm Frääsh.

2008-02-19 @ 21:21:52
URL: http://sucktuck.blogg.se
Postat av: Pernilla

J: Jag hoppas vi kan ha en fin vänskap, du betyder för mig.

Bimbo Boy: Tack så mycket!

Jens: Ja jag grämer mig varje natt för att din blogg är finare än min- attans!! Åh, tack söta du- lite cremé fraiche är aldrig fel! ;)

2008-02-19 @ 23:30:28
URL: http://nerpilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0