Framtiden.

Måste börja se framåt.
Jag har tittat i backspegeln så länge, men nu inser jag att det går inte längre.
Jag måste lämna allt bakom mig, allt som hänt. Börja se framåt, se till vad som finns i nuet. Det finns mycket som gör mig glad idag, men att känna glädje är lite svårare bara.
Snart är det ett nytt år, en ny start.

Trodde inte att 2008 skulle bli som det blev, trodde inte att 3 liv skulle försvinna ur mitt liv, trodde inte jag skulle börja lärarutbildningen, trodde inte att jag skulle bo i en fyra med 2 tjejer + min hund och katt (och ett akvarium med fiskar).

Allt har inte varit dåligt, såklart, men det har onekligen varit ett hemskt år på många sätt och vis.
Därför håller jag nu tummarna för 2009. Nytt år- nytt liv.

Jag lämnar många personer bakom mig, och därmed många minnen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det låter bra pernilla :) Jag hålelr också tummarna på ett bra 2009.

Puss

2008-12-16 @ 14:26:05
URL: http://sannavikstrom.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Det är bara o kämpa på. 2008 var inget höjdarår av många skäl för mig heller, så vi får hoppas på att 2009 har bättre överraskningar att erbjuda kankse.. :)

kram på dig!

2008-12-16 @ 17:02:49
URL: http://amhd.blogg.se/
Postat av: Malin

btw. Nu SKA vi flytta ifrån varann, till slut... känns som en lättnad, efter denna jobbiga höst måste jag säga.. kramen

2008-12-16 @ 17:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0