Våren är verkligen här.

Svårt att känna det fullt ut, våren brukar vara fylld av glädje och förväntningar.
Men solen skiner idag och man kan faktiskt känna lite värme när man är ute, så det är skönt med lite värme i kroppen igen. Sol gör mycket för humöret!

Imorgon är jag "ledig". Då blir det till å läsa studentlitteratur och tvätta. Äntligen bokat en tvättid- det var verkligen dax för det!

Fredag har vi återsparksmöte och därefter sista obligatoriska föreläsningen med redovisning om miljömål. Usch. Det måste jag ju sätta mig ner och skriva imorgon också. Usch usch!!

Sen får jag se vad det blir i helgen, verkar vara väldigt oklart....


image314

Kommentarer
Postat av: Jacob

Tänk vad lite sol och värme kan göra för humöret :)

2008-04-16 @ 16:26:15
URL: http://jacobalm.blogg.se
Postat av: Mamma

Ta vara på dina lediga stunder och var i friska luften det gör dig gott och lycka till med det du har framför dig i skolan. stooooor krammm

2008-04-16 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0