Så, dax att uppdatera gott folk!

Det har varit ett par kämpiga dagar för mig, men försöker se ljust på saker och ting.

+ Femman var ingen höjdare för oss direkt, så ikväll ska vi kika på fyran istället.
+ Rapporten är klar och inlämnad.
+ Laban är på provvecka hos fodervärd/hundvakt  *håller tummarna*
+ Datorn fungerar fortfarande, peppar peppar.
+ Känner att helgen är snart inom räckhåll
+ TUFF:s vårfest i helgen

- Jag vet inte hur boendefrågan skall lösa sig
- Jag har ännu inget sommarjobb
- Vet inte hur jag ska fixa juni månad ekonomiskt
- Om det inte blir kollektiv blir det gatan. Illa.

För övrigt så tar jag en dag i taget. Jag har gråtit mycket, och det hjälpte mig. Det är dax att släppa taget för mig med och gå vidare. Nu måste jag fokusera på min utbildning och mitt välbefinnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0