Hemma efter föreläsning

Så onödig föreläsning.
Tänk, jag hade kunnat få sovmorgon.
Nåväl, nu har jag visat upp mig där iaf- och nu ska jag göra mig lite fika och sen städa lite. Passa på innan lilla gubben kommer hem igen imorgon efter sin provvecka. Hoppas på att det har gått bra!

På lördag är det sista träffen i allmänlydnad. Fyra timmar utomhus med en massa sökande och upphittande. Tror det kommer blir kul, det är ju då Laban får glänsa lite.
Hoppas på bra väder så man får mysa lite i solen när man fikar.

- Tänk vad lite blommor kan göra ändå! =)

Kommentarer
Postat av: Lena

vad är sovmorgnar? alma vaknade 02:45 i morse... Somnade om 04:15
*gäsp* haha

2008-04-02 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0