Blitt lite bloggande i helgen

I fredags blev det klippning och färgning. Är riktigt nöjd faktiskt, för en gångs skull förstog dom vilken färg jag ville ha. =P På kvällen blev det onyttigheter och en sällskapsspelande. Mycket trevligt.

På lördagen hade TUFF sin vårfest med K-tema. Jag var kalasig! Därefter blev det ännu mer sällskapsspel inpå natten, helt klart en bra kväll. Skönt att man inte for ut på krogen eller så.

Idag är en seg dag. Lite tyst och tråkig.
Sett Grey's reprisen. Kl 18 blir det OTH och kl 19 blir det Top Model repris.

Sen ska jag även ge Guitar Hero en chans i veckan. Risk för dåligt humör kan förvarnas om. Fast jag har redan klarat av 4 låtar på easy-nivån. Så kanske det finns hopp.

Ikväll måste jag städa undan lite här, imorgon kommer det en tjej som ska kolla på lägenheten.

Hoppas ni haft en bra helg, min var otroligt härlig!
Nu blir det en vanlig tråkig och intensiv vecka.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0