Så var det helg igen..

Inte direkt full fart mot helgen, blir en lugn en nu. Julpynta och rensa i lådor och hyllor. Nästa helg blir det ju inflyttningsfest så då kan det passa med en lugn helg nu.
Idag har jag skickat iväg kompletterande uppgifter. Dock känner jag mig ganska säker på att jag inte ska börja även om jag tar mig in. Men, vi får se.

Snart klar med alla julklappar. Ska ta mig tid och skriva julkort här någon kväll, det brukar ta tiiiiiiid.

Undrar om jag ska klä granen i veckan. Egentligen är jag en sån som vill att man klär granen endast några dagar före julafton. Men jag ska ju fira hemma i Malå så då kanske det är okej att klä den tidigare i år.
Ja, jag tror det. Japp.

Hoppas ni får en härlig helg allihopa!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Men du... jag vill åxå ta fram granen! Men jag ska försöka att lugna mig till tredje advent allafall... *svårt*
Mina julkort blev köpes i år. Det funkar det med. Alma tar upp mer tid än vad jag kunnat tro! ;) Nästa år kanske! Kraaaaaaaaaam!

2007-12-03 @ 08:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0