Så ska jag åka tåg igen

kanske för sista gången!!! =) Iaf denna sträcka!

Hem till Umeå.
Jacob beger sig till Frankrike imorgon.
Sen i början av juni kommer han till Umeå, då tar vi bilen ner och packar ihop i lägenheten och hämtar våran vovve. Så spännande!!!

Imorgon ska jag bara hem med alla grejjer, sen till stan och fixa gymkort, leka med Joanna, och sen träffa min dietist.

Kommer nog vara ganska trött, som jag brukar vara när jag åkt tåg, sällan man får någon vettig sömn då.

Sen i veckan måste jag fokusera på min rapport, som ska vara klar på måndag.
Det jag ska unna mig är att träffa vänner på fredagkväll samt hälsa på i Innertavle. Busa lite med Ida och Elias. =)

Nu ska jag mysa med Jacob innan jag far.

JAG ♥ DU

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0