Home sweet home

Fy, jobbigt att säga hejdå. Tårarna kom hela tiden.
Men nu är jag hemma, känns lite bättre.
25 dagar ungefär, den kan vi klara. För sen kommer Jacob hit och är hos mig i några dagar, sen tar vi bil till Sthlm och packar det sista, hämtar vovven och åker hem. Till där VI bor.
För då blir vi SAMBOS. =)

En riktig vardag. Som vi har längtat.

Men, fram tills dess har vi båda en hel del att göra i skolan, så nu är det bara å hålla humöret uppe och göra ett sista ryck.
Sen får vi sommar. Ska bli så spännande att ha hund. Hoppas Mia kan tycka om lillen oxå.

Nu ska jag till min dietist.
Nästa vecka kan jag börja träna igen. Goodie.

Hej puss ses!

Kommentarer
Postat av: sis

man ska ju inte vara negativ, men din katt är ju lite galen, och hur ska det gå tillsammans med en väldigt lekfull hundvalp?! jisses... :D

2007-05-09 @ 16:18:14
Postat av: Pernilla

Ja, hon är ju lite galen, med andra katter iaf. =P Så kanske det går bättre med vovve, vi ska pröva. Och går det inte så får vi se hur vi gör!

2007-05-09 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0