Full fart mot helgen

Bara provet kvar. Men helgen blir ju som förstörd ändå, en massa plugg. =/
Men lite yran ska jag väl hinna med, har dock svårt att få grepp om var alla ska vara? Ingen verkar ha några planer.

People, var ska ni, vad vill ni, vad gör ni? =P

Söndag har jag tänkt hinna med träning iaf, fortfarande snuvig, men bättre, så då borde jag kunna fixa det!! =)
Och såklart sitta med NK-frågorna.
Måndag och tisdag ägnas åt oppositionen.

See ya! Eller?



Psst. Snart kommer Laban. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blir partaj hela helgen, kommer att börja med grillning utanför mitt hus i kväll! Är peppad! Vi kanske ses om du har vägarna förbi ålidhem! :D

2007-05-25 @ 15:18:26
URL: http://yeahderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0