Prosit

Jae ä snuvi.

Men jag fick iaf sova lite mer inatt, tur det då det var naturkunskapslektion halv 9 imorse.
Feber, men inte så farligt hög så jag kunde fara iväg.

Efter det lunch med Jessica på MAX.

Sen hemåt för att städa. Igen.
Denna gången toaletten, som är skinande ren. Tror inte den varit så ren sen jag flyttade hit. =P
Efter en välbehövlig paus ska jag nog försöka ta itu med köket nu. Lite iaf.
Imorgon är jag ju ledig så om febern håller sig någorlunda borta blir det till å handla på OBS och åter igen; städa!!

Men det är skönt med vårstädning.
När det är gjort. =)

Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Du är så duktig gumman. Hoppas feber ger med sig imorgon!

<3

Puss!

2007-03-28 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0