Helgen- kort och gott.

Fredagen var tänkt som en hemmakväll, men så blev det ju icket.
En ganska förvirrande kväll, men rolig. =P

Lördagen var det tänkt inflyttningsfest hos Pia och Patrik, men den ena var bakis och den andre seg så Palle stupa isäng och jag å Pia såg en film.

Och så idag är det återigen söndag.
Men en ganska fin en för solen skiner som aldrig förr.
Idag skall det städas och packas, för inatt reser jag med tåg till Sthlm.
Usch. Men det är det ju värt, såklart. =)
Få mysa med Jacob!! *lycka* ♥

Under veckan kommer det jobbas med det sista talet i retorikkursen och börja skriva på min rapport i UFK.

Lördag är jag hemma igen, blir en kortis i Sthlm.

Ses snart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0