Vilken usel dag

Laban är helt omöjlig idag. Han som varit så duktig dessa dagar, men inte idag. Dessutom lyckades han fastna i skostället. Stackarn, gjorde nog inte så ont, han blev nog mest bara rädd.

Regn. Varför?

Som att jag har så mycket roligt att göra? När det var sol kunde jag iaf vara ute med Laban ett tag, höll oss sysselsatta. Nu går jag bara omkring och väntar på att Jacob ska sluta någongång.

Ingen idé att sätta igång med nått annat, har inte turen på min sida idag. Vet inte hur många blåmärken och rivsår jag fått idag. =/

Usch.

Röstar för sol imorgon, så man får bättre chanser till att kunne le.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Det blir sol imorgon älskling, det lovar jag! ;)
Snart kommer jag hem.
Puss!

2007-06-13 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0