Sommar och sol

här i Stockholm.
En lång dag i bilen.
Med en blåsa som inte tål drycker och en förkylning på G kändes det emellanåt lite drygt att fara med bil till Sthlm. Men bra gick det ändå, och vi tog oss hit, efter många stopp då man kan kalla sig för en "sprinkler" numer.

Imorgon skall vi göra ett par ärenden. Först till KTH, sen sooooola. =)
Sen ska vi till IKEA, ett par saker som skall inhandlas.

Onsdag förhoppningsvis träffa Fredrik och Louisa.

Torsdag- Småland- och träffa Jacobs mormor, morfar och farmor. Övernattning där och på fredag till Ljungbyhed och hämta Laban. Så långt söderut har jag inte varit tidigare. =P

Nu ska jag dricka the och hoppas på att jag inte blir sjuk!

Kramis!

PS. Mia är det mest underbara katt man kan ha. Sådetså.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jepp, det blir umeå hela sommaren, men förhoppningsvis ska jag kunna unna mig en resa söderut så jag får träffa min karl också! Blir jobb på hemtjänsten precis hela sommaren :D Roligt med hund, vad blir det för ras?

2007-06-05 @ 16:32:11
URL: http://yeahderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0