Tiden går så fort ibland

Semestern är redan slut.
5 dagar i Öjaby. Vi hann med att få fara in till Växjö och shoppa lite, få vara lite på tu man hand. Himla mysig stad.
Sista dagarna blev lite jobbiga då våran vovve blev bistucken och fick magsjuka, ögoninflammation och feber. Lillen. Magen har repat sig ganska fint, men ögonen envisas ännu.

I torsdags begav vi oss till Sthlm för att hälsa på Fredrik och Lovisa. På vägen dit stannade vi i Gränna och köpte polkagrisar! =)
Vi hade en mysig helg hos våra vänner. Tiden sprang iväg och innan vi visste ordet av det skule vi till Umeå igen. Vi hann dock med en tur till IKEA. Vilker gjorde att vi knappt rymdes i bilen på hemvägen, men efter lite stuvande fick vi in allt. Så nu är vi hemma i Umeå igen. Flytt i mitten på augusti. *ångest*
Vill inte lämna min fina lägenhet. Åh.

Men, nu har vi spenderat lite pengar på inredning så vi får göra det bästa av situationen.

Har just läst ut min semester bok- - och idag börjar jag på en ny pocketbok. Beställde böcker från Bokus, så nu har jag läsning resten av sommaren. En av böckerna är en valpbok som verkar himla bra. Mycket av tipsen i den vet vi och har lärt Laban. Han är så duktig- han kan vacker tass nu! *stolt*

Nu ska jag väl försöka packa upp resväskor och packa ner allt i lägenheten. Pust stånk stön.

Hej puss ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0