Solen fortsätter att skina

Så varmt och härligt ute.

Igår följde jag Joanna till en strand utanför Umeå. Superhärligt. Trots att jag mest satt i skuggan med Lavan fick jag mig lite färg. =)

Idag har Peder och barnen varit här. Peder ville att jag skulle klippa honom. Sagt och gjort. Hoppas han blev nöjd! Alltid svårt första gången man klipper någon. jacob har jag ju klippt några gånger nu så det går lättare för varje gång.

Pappa ville tydligen ha lite klippning också, så saxen får följa med till Malå.

Och Mia skrutt åker med oxå. Lillan. Ska jag klarar mig utan dig? =/

Nu ska det tvättas, packas, stökas och bökas.

Får skynda mig å få det gjort så jag kan gå UT!!!

Pussar och kramar!!

Kommentarer
Postat av: Pa

Välkommen hem till Malå! Vi längtar efter Er.

2007-07-05 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0