I Umeå igen

efter en härlig helg i Malå.
Tyvärr hade vi otur med vädret, men det hejdade oss inte från att ha det väldigt trevligt.

Förlovningspresenter av mamma och pappa. Väldigt fina!!
Fredagskvällen for vi ut en sväng, träffade vänner, hur kul som helst.
Lördagen kom Lena och Kjelle förbi. Vi fick kramas och uppdatera varandra lite. Så mysig mage Lena har fått. =) Present där och lyckönskningar till våran förlovning.

 Pssst. Jacob och jag tror att de får en flicka. Dsssst.

Här hemma i Umeå är det ganska dassigt väder oxå. Så idag har jag beställt mig ett par böcker, och börjat packa inför flytten. Som är om EN MÅNAD. Panik! Tiden går en aningens för fort nu känner jag..

Har nog inte ens tid att sitta här. Aaaahhh.

Bye!


Kommentarer
Postat av: läna

tsssss, tjollermaja! :)

2007-07-11 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0