Värk

Men en bra värk.
IKSU idag igen, denna gången cyklade jag i 20 min, och simmade i 30 min.
Dock ser jag ut som en anka när jag går och kan inte röra armarna över huvudet.
Oh den sköna träningsvärken är här! =P

Handlat mer blodapelsiner, bra med C-vitamin.

Ikväll blir det lugnt. Se Let's dance och ska se "4 bröllop och en begravning", i studiesyfte.
Ska bli skönt att bara få ligga i soffan.
Jessica joinar mig eventuellt, får hoppas det, hon är ju sjukling nu ju.

Nä, jag hoppar ner i soffan nu, känner mig ganska trött och hungrig.

/Nilla

Kommentarer
Postat av: Jacob

Sötis. Vilken bra dag! Hoppas träningsverken ger med sig så du kan träna till veckan ;)

Älskar dig!

Puss

2007-02-23 @ 14:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0