På okänd mark

Som så många andra, har jag nu skapat mig en blogg.
Vet inte varför riktigt, alla mina tankar är nog inte särskilt intressanta, men det kan säkert vara en kul grej.

Dock finns det inga världsliga saker att skriva om här, är bara en vanlig tjej, uppväxt i Malå, bosatt i Umeå.
Sjukskriven- men pluggar också.

Har en pojkvän - Jacob.
Han bor i Sthlm, men flyttar ev till Umeå till sommaren.
Har även en gammal skrutt katt -Mia-  som retar mig på nerverna men som jag älskar högt.

Jag har några änglar i mitt liv.  Mina vänner. De är få, och jag vill ha det så. Några som jag litar på, som känner mig. Att ha ytliga relationer ger mig inget.

Framtidsplanerna är ovissa, och varierar, men socionom är nog det som lockar mest måste jag medge.
Är nog Umeåbo iaf ett år till, men sen får vi se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0