Informativt tal

Fy så trött jag var imorse. Satt till 12 inatt och gjorde klart det sista på talet. Och då började ju Sex And The City, klart jag måste se det om jag är vaken. ;)
Så när väckaren ringde 06.30 imorse var jag lagom pigg, eftersom jag inte hade så mkt sömn med mig från måndag natt, då jag åkte tåg.
Men, jag tog mig upp iaf och for på skolan, höll mitt tal. Det gick skitabra faktiskt. Fick enormt bra respons av klassen, så jag känner mig nöjd.
Nästa vecka är det högtidstal, känns lite nervöst, men jag tror att även det kommer att gå bra. *hoppas hoppas hoppas*

Handlade blodapelsiner efter lektionen och begav mig hem. Resten av dagen är som ett töcken, så otroligt trött jag varit. Slumrade en halvtimma, men inte mer. Bra. För annars skulle det bli jobbigt inatt.

Så, imorgon. Sovmorgon. Definitely! Därefter hoppas jag att jag ska ha motivationen att fara och träna. Jag vill. Sen borde jag göra min UFK uppgift, men could it be any more boring?!
Ruskigt vag och flummig uppgift, därför känns det inte så inspirerande. Men ska försöka.

Ikväll- OC och Top Model, perfekt med "inte behöva tänka något serier". Efter det blir det sängen. Bums.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg dig i tid ikväll så hinner du träna imorgon innan Joanna kommer på besök! ;)

Love U!

Puss

2007-02-21 @ 22:12:06
Postat av: ESSET

Vad ska det vara för högtidstal?

2007-02-23 @ 00:08:18
Postat av: Pernilla

Begravningstal.

2007-02-23 @ 09:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0