Gårdagens bravader

Träningen igår gjorde att mina axlar blev sura. Så hela eftermiddagen låg jag ner och var så trött.
Såg fram emot en lugn kväll- då ringde Jessibell och ville ha med mig på partaj, det var ju ett tag sen så jag följde med.
Först iväg till Anikin där vi åt, fick se en sjujäkla step-show och sa: "Dääää. Häääää." =P
Jisses.
Därefter fest med olika åldrar och ett par psykologer, tanken var frestande, men frågan är om vi vågar säga som det är Jessica? =P
Efter många om och men begav vi oss sedan till storgatan. Där blev det musiktävlingar, hångel, poker och zambucashots.
En fnittrig Jessica gav tillslut med sig och jag fick ta med henne hem till mig, och det var nog tur det!!
Lite utspilld the och myskläder, därefter fick Jiven sova.
Och jag med!!! =)

Så idag kommer ev Tomas och Jessica hit och äter tacos. Därefter hoppas jag på att jag får se melodifestivalen och kanske Love Actually eller Anger Management.

Nu ska jag då städa iaf.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessibell

LOVE ACTUALLY!! Jag är lite småfnissig idag ;)

2007-02-24 @ 14:29:22
Postat av: Jacob

Verkar ju som om det hände en massa igår kväll. Psykologer, verkar ju intressant! :)

Varför är jag här och inte där?

Älskar dig!

Puss!

2007-02-24 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0