En bra dag.

T R Ä N A T !!! =)
Skitabra, jag tog mig iväg. Supertrött på morgonen, men jag fick mig iväg..
Skönt, ska nog försöka imorgon igen.

Efter träningen fick jag besök av Joanna, lunchade pizza och skvallrade. Sen kom hennes karl, och det hela urartade så jag skickade iväg dom med "kåtsprayen".  =P

OCH- jag har äntligen ringt till tandläkaren och fått tid.
Efter flera månader av vånda, så tog jag mig modet och ringde. Så snart blir det av.. Ujujujuj...

Men det känns bra.

Hörde även av mig till syon och fick veta att mina poäng kommer tillgodoses i betyget. *pjuh* Var lite orolig över det, så nu kan jag pusta ut. =)

Det har varit en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir glad när du är glad!

Love You!

Puss

2007-02-22 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0