Pepprisar

ska jag göra idag. Degen iallafall, imorgon får jag baka ut dom. =)

Lite hängig idag, så det blir inte så mycket gjort som jag trodde det skulle bli. Slagit in några julklappar så högen växer..
Igår berättade jag för Jacob hur vi firar jul. Vilka traditioner min familj har. Det gjorde att vi båda två börja toklängta till julafton. I år har jag köpt bra julklappar. Tycker jag iallafall. =)

Såklart började det snöregna igår. Vi som hade fått det så mysigt. Hoppas det kommer mer snö, det här går bara inte. Det syns iaf lite vitt när man tittar ut, får väl vara glad över det.

Nej nu borde jag ta itu med sovrummet. Tänk vad man kan slänga saker omkring sig. Kanske Joppe hjälper mig när han kommer hem, om jag har tur..

Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0