Äntligen är klapparna köpta för i år.

Riktigt nöjd över de flesta julklapparna. Dock är jag nog mest nöjd över min klapp till Lena. Fast tror Alma kommer gilla sin. Hoppas jag iaf. =)

Sen tror jag att min sambo kommer bli glad över sina klappar, riktigt anstängt mig i år faktiskt.

Men nu är de alla köpta iaf, så skönt. Bara slå in några sen är man klar för i år.

Mötte våran granne på stan idag- hon blev så glad för vi hade skickat julkort till henne. Det är roligt, att kunna göra någon glad, bara genom att göra något litet snällt.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Jag är övertygad om att jag kommer bli glad för mina julklappar. Men kan det inte vara julafton snart :)

2007-12-19 @ 18:13:10
Postat av: Läna

Men inte ska du köpa till mig!? knaaaas! Alma blir nog jätteglad tror jag. Hon älskar ju sina nallar som hon fick av dig! kraaaam!

2007-12-20 @ 14:08:29
Postat av: Pernilla

Klart jag ska köpa till dig. =) Så bra, det var det jag hoppades att hon skulle göra!! Kramar!!!

2007-12-20 @ 14:14:37
URL: http://nerpilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0