Mer sol

Verkar bli en solig dag igen.
Jacob har farit till KTH, fick iaf en längre morgon idag.

Dumt att jag inte fått pengar ännu, annars skulle jag nog tagit tuben till centrum och shoppat lite.
Sugen på en tunika. Ett par leggings.
Å sånt.

=)

Men, får väl se nästa gång pengarna kommer in ifall jag har råd med lite sommarkläder.
För Jacob fyller ju år snart.
Panik.
Vad tusan ska jag ge honom?
Helt utan fantasi just nu.

Kanske borde in och spana lite i stan.
Få lite tips.
Fast då ser jag bara en massa jag vill ha. =P

Dumt.


Nej, jag ska nog städa bort lite här, ta en dusch och grubbla på hur jag skall sysselsätta mig här i Sthlm idag.

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Vill ha >>> Lotus Elise - baby ;)

2007-04-12 @ 17:12:48
URL: http://jacobalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0