Måndag

Igår hjälpte Jacob mig att skriva min labrapport, första gången jag skriver en sån, bra jag fick lite hjälp.
Så den är klar och skickad in.

Idag tänkte jag skriva lite på min andra tiomila rapport.
Samt städa här med Joppe.

Sen får vi mysa med varandra, för ikväll blir det tåg. Igen.
Åh, helt knäppt hur jag åker fram och tillbaka.
Kommer fram imorgon, tisdag, och åter till Sthlm på onsdagkväll eller torsdag.
Jisses.
Men det är ju för att Spiros skall avtäckas på fredag, av Ers Kungliga Majestät.
Sen är det en stor fin middag som Jacob gärna vill ta med mig på, så jag är här över helgen, sen hem igen. Jacob far ju sedan till Frankrike och tävlar med sin grupp i Shell Eco Marathon.
*Heja heja heja*

Sen kommer antingen jag ner och hjälper med flytt i slutet på maj/ början på juni, och därefter- NO MORE DISTANCE! =)



Så skönt!
Tror det blir en spännande sommar!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Tror jag med ;)

Puss!

2007-04-30 @ 12:03:09
Postat av: Jörgen

Hoppas du får en GREAT Valborg! :-)

2007-04-30 @ 12:19:55
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: sis

vem flyttar, vem flyttar???? kraaaam

2007-05-03 @ 17:51:20
Postat av: Pernilla

Jacob flyttar!! =) Till mig!!! KOM Å HÄLSA PÅ! ;) Kramis!

2007-05-05 @ 00:22:49
URL: http://nerpilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0