Fredag

Känner mig knappt utvilad från förra tågresan, och nu ikväll bär det av igen.
Blir som sagt lite speciellt denna gång.

Blir mer hemma här i maj, vilket nog kommer glädja Mia, som säkert är less på att matte far iväg så ofta. Som tur är det snart sommar, då får hon se mer av mig.

Labben gick bra idag, ska göra bort rapporten till veckan, kanske Jacob hjälper mig lite med den om jag blinkar snällt med ögonen. =)

Hemtentan skall även göras innan måndag. Och har tänkt att jag ska hinna en hel del på min UFK rapport i veckan, så full rulle, vilket är bra när Jacob är i skolan så mkt.

Men det blir lite ensamt ändå.

Nu ska jag äta och packa klart, så allt är färdigt.

Puss och Kram!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0