Buss

Nu ska det ändras här på bussarna.
Nu ska man ha ngt kort man fyller på varje gång ist.
Hur ska alla människor (jag)  med dåligt minne då se hur många resor man har kvar?!  =/

Får väl hitta mig en lösning.

Idag ska jag in till stan, har lite ärenden.
Sen ska jag förhoppningsvis sätta mig med NK eller UFK å vara lite duktig, samt ringa en massa samtal.

Bra å göra bort, eftersom jag far tillbaka till Sthlm imorgon. Jösses, tåg igen.
Jag ska in på gubbdagiset idag och köpa mig en nackkudde. Kanske jag överlever.

Kanske sola lite å lukta bränt bacon.
Skulle vara skönt å bli lite brunare, sen är det sånt bra ställe å fundera på. Många funderingar nu.

Nä, kanske jag ska duscha. På med Radiohead, repeat en låt, såklart. =P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0