Bikiniväder?

Människor ligger avklädda som om de vore på solsemester. I april!
Visst, det var över 20 grader idag, men jisses. Måste folk ta av sig till kallingar i alla håll och riktningar?! =P

Vi hade en skön dag, tog bussen till Djurgården och Walldemars Udde.
Var tänkt att vi skulle ligga och slappa i solen, istället blev det en lång mysig promenad hemmåt.
Vi tog en paus på Ladugårsgärdet, la oss på filt och käka glass. Spelade kort och myste.

Sen gjorde vi middag, kyckling. Joppe = Glad. =)

På kvällen gick vi en mysig promenad i den ljumma kvällsbrisen och utforskade lite nya ställen här runt Värtahamnen.

Nu ska vi se film på fyran innan vi ger upp för idag.

Imorgon har Jacob skola, jag ska in till KTH vid lunch och skriva lite på min rapport på eftermiddagen till J slutar, därefter ska vi handla och mysa fram till jag ska fara igen.

Blir ju inte så länge nu tills nästa gång jag kommer hit, men det är alltid tungt att åka. Speciellt när man har sittplats på tåget. Uäk! =(

Lägger iaf upp lite bilder från idag. Enjoy!



Hoppas ni mår bra!
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0